loading...
اگر پدر من رئیس جمهور می بود
admin بازدید : 2 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

 

 اگر پدر من رئیس جمهور بود به او توصیه هایی میکردم که همیشه بیشتر اینها  دغدغه من  و درد من و امثال من هستند، اگر پدر من رئیس جمهور بود انتظاراتی که از من به او به کار میرفت بیشتر در زمینه حل مشکلات جوانان و نوجوانان بود. هم چنین اینکه به جوانان قدرت آزادی بیان بسیاری داده شود... شرایط ازدواج را هم برای آنها که امروزه به دلیل تورم قیمت ها به یک فاجعه تبدیل شده حل می کرد... یکی از مشکلاتی که امروز گریبان گیر جوانان شده مشکل بدحجابی و بی بندوباری است که البته آن هم با فرهنگ سازی قوی تر حل خواهد شد.... چه بسیار دانش آموزانی که معدن استعداد هستند اما مجبورند به دلیل افزایش تورم ترک تحصیل کنند... به امید روزی که کشور ما از همه نظر مانند فرهنگی علمی سیاسی و .... رتبه ی اول را کسب کند و همچنین دینمان که کم رنگ شده به حالت اولیه برگردد و در همه کشورها جهان رواج یابد.... انشالله بتوانیم به مردم مظلوم سوریه و فلسطین یاری برسانیم تا در برابر دشمن احساس شکست نکنند... امیدوارم این ها به گوش ریاست محترم جمهوری اسلامی برسد....

 

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 18
  • بازدید کلی : 80